R E G U L A M E N T
privind desfăşurarea activităţii de
programare/rezervare online
Aplicația informatică
PROGRAMARE ONLINE a fost realizată în vederea desfăşurării în condiţii optime a activităţii de lucru cu publicul şi totodată pentru a gestiona mai bine fluxul de persoane în cadrul Primăriei orașului Simeria.
În vederea efectuării operațiunilor la ghișee, programarea online se face de către persoana interesată accesând site-ul
www.uat-simeria.ro/programareonline (PC/Laptop/Tableta cu acces la internet) sau www.uat-simeria.ro/programareonline/m (smartphone cu acces la internet).
Nu se pot face programări prin email, fax sau telefonic.
Programarea este gratuită și netransmisibilă!
Înainte de completarea programării, solicitantul se asigură că deține toate actele necesare. Pentru acest lucru se poate consulta site-ul oficial al instituției (www.primariasimeria.ro) la pagina
Aplicații online, secțiunea
Acte necesare.
Neprezentarea la data şi ora programată, neconformitatea datelor din formularul de programare sau lipsa actelor necesare duc la
anularea programării.
Nu se fac programări pentru zilele nelucrătoare, stabilite sau anunțate ulterior prin acte normative, zile în care nu se desfășoară activitate de lucru cu publicul.
Prin continuarea procedurii de programare online, solicitantul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 pentru protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.
După realizarea programării, se va aloca acesteea un număr de înregistrare și o cheie de acces, date necesare pentru urmărirea stadiului programării (solicitat, confirmat, expirat), precum și pentru anularea programării de către solicitant.
Este obligatoriu ca persoana care depune cererea să prezinte toate documentele necesare realizării operațiunii solicitate. Termenul de soluționare a cererilor este anunțat în mod direct la ghișeu de către operator, excepție făcând situațiile în care sunt necesare verificări prevăzute de lege, în acest caz termenul fiind de 30 de zile.
Aplicații și activități pentru care se poate face programare online:
-
Audiențe
- Primar
- Viceprimar
- Secretar
- Șef Poliție Locală
-
Evidența populației
- Cereri pentru eliberare cărți de identitate și stabilirea reședinței
-
Stare civilă:
- Dosare pentru căsătorii
- Documentaţie transcriere certificate de stare civilă, emise de autorităţi straine
- Cereri în vederea eliberării certificatelor de stare civilă (pierdere, furt, preschimbare)